Loading Loading...hold tight!
Article 19 of the UN Human Rights Charter explicitly states: "Everyone has the right to freedom of opinion and expression; this right includes freedom to hold opinions without interference and to seek, receive and impart information and ideas through any media and regardless of frontiers."

Vigrid, Norge m.m.

Välkomna till Skandinaviskt revisionistiskt forum. Här kan ni posta på danska, svenska och norska språket. (Postings in Danish, Swedish and Norwegian languages)

Vigrid, Norge m.m.

Postby BelzeBob » Fri Apr 10, 2009 3:52 am

Hei!

Jeg er Norsk, men har lenge bodd i utlandet. Og har fulgt med på nettet både når det gjelder Norge/Skandinavia og resten av verden. Jeg likte Vigrid sin nettside veldig godt. (.....håper dere kjenner til Vigrid...?!) De hadde siden www.vigrid.net , men desverre klarte SOS-Rasisme å få nettstedet lagt ned. (selvom serveren var i USA!)

Jeg er slett ikke enig i alt det Vigrid står for. Vel, mange av de politiske kampsakene ja, men ikke ideologien. Jeg er ikke rasist, nazist eller Odinist.

Men de hadde den beste Norske nyhets-siden, i min mening. Samt en enorm database om Holocaust og Andre verdenskrig. Spesielt Andre verdenskrig i Norge.

www.baksiden.net er også bra, men de er veldig late med å oppdatere sidene sine.

Kommentarer?

.......................................

Norge har tilsynelatende massevis av politiske organisasjoner/grupper som kjemper for ytringsfrihet, for Norsk selvrådighet, for Nordmenn's interesser, mot innvandringen og Islam osv osv...

Men de skyter seg selv i foten. For istedenfor å samarbeide med hverandre (og inngå små kompromisser med hverandre ang. politikk/ideologi/organisering) og lage ett stort parti, så foretrekker de å isolere seg i sine bittesmå, og dermed omtrent ubetydelige grupper.
BelzeBob
Member
Member

Re: Vigrid, Norge m.m.

Postby Gasse-Geir » Tue Jun 12, 2012 4:26 pm

Hei!

Besøk min nye blogg Gasskammeret: www.gasskammer.blogspot.no

:)
Gasse-Geir
Beginner
Beginner

Return to Skandinaviskt revisionistiskt forum